dijous, 17 de desembre del 2009

TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ






Avaluació del blog
Aquesta assignatura m’ha donat la oportunitat de poder treballar amb una eina de treball personal com són els blogs, una eina que fins al moment no desconeixia però que no havia utilitzat mai com a recurs pel meu propi ensenyament i aprenentatge. De l’experiència puc dir que al principi em va costar entendre la finalitat d’aquesta eina de treball, a més a més, s’hi va afegir la seva creació en la qual em vaig fer una mica d’embolic, però al llarg dels mesos en els quals l’hem utilitzat en l’assignatura puc dir que m’ha suposat una bona eina de treball personal, la qual m’ha ajudat a fer més propers o més significatius tots els aspectes treballats entorn a la interculturalitat i a estructurar els diversos continguts demanats en l’assignatura.
Les activitats demanades per a realitzar en el blog les trobo molt encertades ja que moltes han estat d’anàlisi o reflexió d’una activitat prèvia realitzada en l’assignatura i el fet de poder fer una reflexió personal en el teu blog ajuda a entendre millor la tasca que has realitzat anteriorment i a poder compartir dubtes, opinions, comentaris, etc...
Alhora, el fet de poder treballar amb aquesta eina et dóna una certa “llibertat d’expressió” davant del que s’està aprenenent i on hi pots afegir imatges, links diversos, vídeos... i tot això fa que sigui un recurs motivador per a treballar ja que és més personal.
Pel que fa a la continuïtat del blog és un aspecte que sincerament, encara no tinc massa clar, ja que per una banda m’agradaria dir que seria interessant continuar utilitzant-lo per a fer divulgació sobre temes relacionats amb la interculturalitat o per a introduir informacions diverses, però per altra banda, malauradament amb el poc temps del qual disposo actualment entre família, feina, formació, etc. no ser pas si ho faré. El que si que faré serà guardar tota la informació referent a creació i utilització del blog com a eina de treball per als meus alumnes, inclús com a recurs d’aula per a poder utilitzar en un futur proper.



Avaluació de l’assignatura Interculturalitat i educació
Pel que fa a la valoració final de l’assignatura cal dir que valoro molt positivament el treball transversal que s’ha fet entorn a tots els seus continguts i que és un d’exemple que es podria seguir en moltes altres assignatures.
L’assignatura m’ha ajudat a desenvolupar un senzill concepte que tenia entorn a la interculturaltat, poguent entendre, analitzar i reflexionar entorn a totes i cada una de les dimensions que engloba la interculturalitat i atenent a la importància dels matisos en els conceptes a tractar.
Tal i com comentava en les meves expectatives de l’assignatura, aquesta m’ha donat més recursos per a afrontar el dia a dia com a persona, com a professional de l’educació i com a futura psicopedagoga entorn a la interculturalitat que forma un eix transversal molt important en la nostra realitat.




MOLT BONES FESTES A TOTS I TOTES!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada